Dodatkowe funkcjonalności

Multi - Zapytaj Klienta

Pierwszy w Polsce w sklepach mięsnych (wg naszej wiedzy) mechanizm zadawania pytań Klientom poprzez drugi, dodatkowy monitor tzw. "monitor kliencki" ...

Czytaj więcej...
Multi CPL - Centralny Program Lojalnościowy

Centralny Program Lojalnościowy jako wartość dodana do systemu Multi COMMERCE ma za zadanie „związać” Klienta z firmą, potencjalny Klient wie, że za zakupy w tym sklepie dostanie „coś za darmo”. Uczestnik CPL dostaje od firmy bezpłatną kartę z unikatowym numerem Klienta, wartość dodana to fakt, że na karcie firma ma dodatkowo swoją reklamę,

Czytaj więcej...
Multi RCP - Rejestracja czasu pracy obsługi oraz czasu dostaw do sklepu

Funkcjonalność została opracowana na potrzeby bieżącej rejestracji czasu pracy obsługi danego sklepu, rejestrację czasu dostaw, bieżący wgląd w czas pracy obsługi sklepów przez osoby w Centrali firmy, analizę czasu dostaw do wybranego sklepu oraz zbiorcze zestawienie czasów dostaw realizowanych przez wybranego kierowcę,

Multi BUDŻET - Budżetowanie Punktów Sprzedaży Detalicznej

Multi BUDŻET to funkcjonalność stworzona do bieżącego monitorowania sprzedaży, generowanej marży oraz wyniku i rentowności na prowadzonej działalności w porównaniu do wartości planowanych dla pojedynczego sklepu oraz dla całego wolumenu sklepów funkcjonujących w sieci.