Multi CPL - Centralny Program Lojalnościowy

Główna idea Centralnego Programu Lojalnościowego to uzyskanie przewagi w obsłudze Klienta nad konkurencją. Uczestnik CPL dostaje od firmy bezpłatną kartę z unikatowym numerem Klienta, wartość dodana to fakt, iż firma ma swoją dodatkową reklamę. Karty Centralnego Programu lojalnościowego honorowane są we wszytskich sklepach sieci. CPL ma "związać" Klienta z daną firmą, Klient wie, że za zrobienie zakupów w tym sklepie dostanie "coś za darmo". Klient ma możliwość, po uprzedniej weryfikacji, zarejestrować się na portalu "e - Multi COMMERCE", gdzie widzi wszystkie swoje transakcje, ma podgląd na aktualne rankingi sprzedażowe, za które uczestnicy CPL są premiowani dodatkowymi bonami rabatowymi. Rejestrując sie na portalu Klient może otrzymywać sms-y o nowościach i aktualnych promocjach, jakie czekają na Niego w sieci sklepów tej konkretnej firmy.

Program w wersji "Standard" realizuje następujące funkcjonalności : program za każdą wydaną złotówkę nalicza punkty, przyznając np. 2 punkty. W dowolnym momencie Klient może uzyskać rabat podczas robienia zakupów, zamieniając np. 1 punkt na 0,01 rabatu. Rozładowanie punktów może być częściowe lub całościowe. Dodatkowo po zakończonym miesiącu uczestnicy CPL mogą być dodatkowo premiowani bonami rabatowymi. Dla Klienta, który w danym miesiącu zrobił zakupy o najwyższej wartości BRUTTO przyznawany jest bon o wartości np. 25 złotych. Dla Klientów, którzy w danym miesiącu zrobili zakupy największej ilości asortymentu "X" i asortymentu "Y" przyznawany jest dodatkowy bon rabatowy o wartości np. 15 złotych. Przyznane bony rabatowe są automatycznie zamieniane na punkty i dobijane do karty Klienta. O powyższym fakcie Klient jest informowany sms-em.

Klienci mogą być dodatkowo premiowani za przekroczenie określonego progu zakupów w sieci, np. 1.000 BRUTTO. Za każde przekroczenie tego progu Klient może otrzymać dodatkowy bon rabatowy o wartości np. 10 złotych, który automatycznie zamieniany jest na punkty i dobijany do karty Klienta.

Uczestnicy programu CPL rejestrując się na portalu "e - Multi COMMERCE" podają swoją datę urodzenia. Program automatycznie w dniu urudzin Klienta wysyła o określonej godzinie sms z życzeniami od firmy, informując, że z tej okazji otrzymał dodatkowy bon rabatowy o wartości np. 5 złotych. Kwota rabatu jest automatycznie zamieniana na punkty i dobijana do karty Klienta.